Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach mogą Państwo dowiedzieć się na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/.

Nowoczesny marketing - reklama, sprzedaż, PR

ADRESACI STUDIÓW

Studia skierowane są do osób zajmujących się marketingiem. Do specjalistów z zakresu reklamy, PR oraz osób związanych z szeroko rozumianą sprzedażą i obsługą klienta. Adresatami studiów są osoby prowadzące działalność gospodarcza, które chcą poszerzyć swoją wiedzę z marketingu. Swoją ofertę kierujemy też do zainteresowanych podjęciem pracy w działach marketingu.

CELE STUDIÓW

Celem kształcenia jest dostarczenie słuchaczom użytecznej wiedzy z zakresu marketingu, w tym reklamy, public relations i sprzedaży. Wyposażą słuchaczy w wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne. Studia przygotują do organizowania, planowania, produkcji i sprzedaży czy zakupu narzędzi niezbędnych w marketingu. Studia umożliwią poznanie pracy specjalistów ds. marketingu, PR czy sprzedaży dzięki zajęciom prowadzonym przez praktyków. Po zakończonych studiach absolwent będzie potrafił samodzielnie przygotowywać media plany, tworzyć artykuły, występować publicznie.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele

WYKŁADOWCY

Nauczyciele akademiccy, praktycy.

PROGRAM STUDIÓW

  • Zarządzanie strategiczne
  • Trening wystąpień publicznych i radzenia sobie ze stresem
  • Psychologiczne podstawy public relations, podstawowe pojęcia
  • Budowanie strategii sprzedażowej firmy
  • Prawo gospodarcze i prawo pracy
  • Informatyka w biznesie
  • Trening menadżerski
  • Metody i techniki negocjacji
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Media społecznościowe w biznesie
  • Zasady komponowania informacji prasowych i sloganów reklamowych – warsztat copywritera z elementami języka perswazji;
  • Techniki sprzedaży
  • Trening komunikacji interpersonalnej;
  • Zakładanie firmy start-up
  • Gospodarka kreatywna
  • Budowanie relacji z mediami
  • Sprzedaż w Internecie
  • Innowacyjność i inne czynniki wzrostu
  • Zarządzanie personelem sprzedażowym
  • Rola i funkcje rysunku i liternictwa w reklamie
  • MLM profesjonalny marketing sieciowy
  • Budowanie zespołów sprzedażowych
  • Przygotowanie prezentacji
  • Wizerunek graficzny
  • Efektywna komunikacja w procesie sprzedaży
  • Organizacja eventów w biznesie
  • Zarządzanie jakością

OPŁATY

koszt całkowity: 2650 zł
koszt całkowity rozłożony na 2 raty po: 1380 zł
koszt całkowity rozłożony na 4 raty po: 720 zł
wpisowe: 150 zł

Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli
80 1140 1078 0000 2162 4700 1015

CZAS TRWANIA

160 godzin

ŚWIADECTWO

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.

WARUNKI REKRUTACJI

Wypełniony formularz zgłoszeniowy (pobierz formularz) wysłany na adres: podyplomowe@gwsp.edu.pl w tytule proszę napisać: imię, nazwisko i temat studiów podyplomowych
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
Kopia dowodu osobistego/paszportu – w przypadku braku PESEL
1 fotografia formatu 4,5 × 6,5 cm
Warunkiem uruchomienia studiów jest zebranie się grupy.

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

GWSP im. K. Goduli
41-506 Chorzów ul. Racławicka 23
Budynek A, Biuro Rekrutacji – pok.204
Tel. 32 349 48 03
E-mail: podyplomowe@gwsp.edu.pl

Koszt przygotowania słuchacza do sesji, projektu itp oraz wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych wynosi 250 zł. Opłatę należy uiścić na 7 dni przed obroną.

Sprawdź także inne kierunki studiów podyplomowych na GWSP Chorzów:

Studia podyplomowe Animacja kultury, rekreacji i turystyki
Studia podyplomowe Apiterapia
Studia podyplomowe Arteterapia
Studia podyplomowe Coaching
Studia podyplomowe Elektroniczna administracja publiczna
Studia podyplomowe Grafika, Komunikacja, Gry
Studia podyplomowe Human resources
Studia podyplomowe Joga i Ajurweda
Studia podyplomowe Joga w profilaktyce i terapii
Studia podyplomowe Kreacja i organizacja spotkań, imprez i szkoleń
Studia podyplomowe Kreowanie wizerunku i reklama
Studia podyplomowe Lean Six Sigma – optymalizacja procesów
Studia podyplomowe Menadżer i firma na rynkach międzynarodowych
Studia podyplomowe Naturoterapia
Studia podyplomowe Nowoczesny marketing – reklama, sprzedaż, PR
Studia podyplomowe Pośrednictwo pracy
Studia podyplomowe Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Studia podyplomowe Professional Business English
Studia podyplomowe Przedsiębiorczość dla nauczycieli do nauczania kolejnego przedmiotu
Studia podyplomowe Psychologia w biznesie
Studia podyplomowe Tworzenie serwisów internetowych
Studia podyplomowe Windykacja i zarządzanie wierzytelnościami
Studia podyplomowe Wycena nieruchomości
Studia podyplomowe Zarządzanie nieruchomościami