Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach mogą Państwo dowiedzieć się na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/.

Kreacja i organizacja spotkań, imprez i szkoleń

Super cena! Sprawdź aktualną PROMOCJĘ

DLACZEGO WARTO?

  • Unikatowy kierunek studiów – pierwsze takie studia w województwie
  • Zajęcia prowadzone przez praktyków.
  • Zajęcia w terenie
  • Niska cena studiów

ADRESACI STUDIÓW

Pracownicy agencji eventowych, agencji public relations oraz reklamowych,
Pracownicy zajmujący się human resources, public relations i marketingiem w firmach,
Pracownicy instytucji publicznych (takich jak urzędy, szkoły, domy kultury) organizujący różnego typu przedsięwzięcia (eventy) typu: imprezy, spotkania, szkolenia czy wyjazdy integracyjne dla pracowników, a także inne wydarzenia,
Pracownicy uczelni publicznych i niepublicznych, organizujący konferencje, imprezy, spotkania, szkolenia, wyjazdy integracyjne, targi,
Pracownicy oraz współpracownicy stowarzyszeń i fundacji,
Niezależni organizatorzy (freelanserzy),
Osoby chcące podjąć pracę w zakresie organizacji imprez, spotkań, szkoleń.

CELE STUDIÓW

Przygotowanie słuchacza w zakresie wiedzy teoretycznej i umiejętności praktycznych związanych z kreowaniem oraz organizacją imprez, szkoleń i spotkań w obszarach: wydarzeń edukacyjnych, wydarzeń budujących relacje (biznesowe, firmowe, targowe), wydarzeń rozrywkowych i sportowych,
Przygotowanie do organizowania – planowania, produkcji, zarządzania, obsługi i rozliczania różnorodnych eventów z uwzględnieniem ich specyfiki,
Przygotowanie słuchaczy do samodzielnego pełnienia funkcji menadżera eventu, znającego zasady organizacji, komunikacji z interesariuszami, komunikacji z mediami, zasady pozyskiwania sponsorów oraz kreowania wizerunku poprzez nowoczesne kanały komunikacji,
Przygotowanie słuchaczy do współpracy z firmami, które przygotowują eventy – zasady współpracy, zamawiania eventów oraz kontroli ich realizacji,
Absolwent studiów podyplomowych będzie wyposażony w wiedzę oraz umiejętności praktyczne pozwalające na prowadzenie własnej firmy eventowej jak i przygotowanie i przeprowadzenie, a także zamówienie każdej imprezy w ramach firmy i instytucji, w której jest zatrudniony.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Studia odbywają się w soboty i niedziele. W formie interaktywnych wykładów, warsztatów, rozwiązywania studiów przypadku czy treningów. Zajęcia będą realizowane przy użyciu sprzęt multimedialnego. Część zajęć odbywać się będzie w terenie.

ŚWIADECTWO

Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP

WARUNEK ZALICZENIA STUDIÓW

Warunkiem ukończenia studiów będzie aktywny udział w zajęciach oraz przygotowanie i prezentacja projektu wybranej imprezy, spotkania, szkolenia.

WYKŁADOWCY

Pracownicy naukowo-dydaktyczni, posiadający bogate doświadczenia naukowe i praktyczne w sferze organizacji różnorodnych przedsięwzięć,
Praktycy – właściciele i pracownicy firm oraz instytucji organizujących różnorodne przedsięwzięcia, takie jak imprezy, spotkania, szkolenia, trenerzy umiejętności interpersonalnych i kreatywności.

Krzysztof Bąk – Dziennikarz, publicysta, absolwent politologii Uniwersytetu Śląskiego. Obecnie reporter katowickiego oddziału Telewizji Polskiej. Jego materiały można oglądać na antenie “Aktualności”, TVP Info oraz ogólnopolskich serwisach: “Wiadomości” i “Panorama”. Wcześniej związany z telewizją TVS, gdzie obok pracy w serwisie informacyjnym, współtworzył m. in. codzienny program ekonomiczny oraz z największym regionalnym dziennikiem w Polsce – “Dziennikiem Zachodnim” i lokalnym tygodnikiem “Co tydzień Mysłowice”.

Łukasz Buszman – Rzecznik prasowy Parku Śląskiego w Chorzowie. Kierownik Sekcji Promocji Parku Śląskiego, organizator eventów parkowych oraz spotkań i konferencji odbywających się na terenie Parku Śląskiego. Magister politologii (specjalizacja: dziennikarz) Uniwersytetu Śląskiego. Wieloletni dziennikarz śląskich mediów regionalnych (m.in. Gazeta Wyborcza, Dziennik Zachodni, Echo Miasta). Redaktor i współtwórca gazet lokalnych (m.in. Twoje Zagłębie).

Dr Maria Buszman-Witańska – praktyk public relations, szkoleniowiec, konsultant, wykładowca uczelni.Prowadzi zajęcia, szkoli, konsultuje z zakresu m.in.: public relations, wystąpień publicznych, pisania tekstów PR, strategii komunikacji i promocji, promocji usług edukacyjnych, PR instytucji publicznych, dydaktyki w zakresie komunikacji społecznej.

Agnieszka Cieślik – Dyrektor ds. Targów, Expo Silesia Sp. z o.o. Odpowiedzialna za koordynację działań organizacyjnych poszczególnych wydarzeń targowych oraz bezpośredni nadzór nad Zespołem Targowym, tworzącym i realizującym wydarzenia o charakterze wystawienniczym w Centrum Targowym Expo Silesia w Sosnowcu. Karierę w branży targowej rozpoczynała m.in. od samodzielnej organizacji imprez przemysłowych takich jak: targi górnictwa, automatyki, tworzyw sztucznych i gumy, jednocześnie wykorzystując szerokie umiejętności z zakresu marketingu i promocji targów. Liczne podróże zagraniczne pozwoliły zdobyć wiedzę i doświadczenie nt. międzynarodowego marketingu targowego.

Joanna Cisek-Dąbrowska – Psycholog-praktyk, trener rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne, menedżer personalny (ukończyła Studia Podyplomowe “Zarządzanie personelem” AGH Kraków). Pełni funkcję dyrektora Centrum Rozwoju Kadr przy Katowickiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej S.A. Członek Stowarzyszenia Trenerów Asertywności.

Krystian Dudek (PSPR, Grupa PRC) – autor programu studiów . Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oddział śląski, Członek Polskiego Towarzystwa Nauk Politycznych. Redaktor naczelny działu relacji medialnych wortalu info-pr.pl. Wydawca magazynów i czasopism. Autor kilkunastu publikacji naukowych i specjalistycznych (m.in. dla Home&Market, bankier.pl). Od 2006 roku Dyrektor ds. relacji medialnych agencji Grupa PRC.

dr hab. Katarzyna Grzybczyk – Adiunkt w Katedrze Prawa Cywilnego i Prawa Prywatnego Międzynarodowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz w Samodzielnym Zakładzie Prawa Gospodarczego i Handlowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu prawa autorskiego, prawa reklamy i prawa prywatnego międzynarodowego. Publikowała m.in. w “Zeszytach Naukowych UJ. Prace z Prawa Własności Intelektualnej” i “Systemie Prawa Prywatnego”, autorka podręcznika “Prawo reklamy. Arbiter Sądu Polubownego Ds. Domen Internetowych. Założycielka Ośrodka Mediacji na Wydziale Prawa i Administracji UŚ, mediator sądowy. W latach 2006-2010 brała udział w pracach podzespołu ds. konsumenckich oraz ds. czynów niedozwolonych Komisji Kodyfikacyjnej Prawa Cywilnego. Uczestniczy w pracach międzynarodowych zespołów ekspertów ds. postępowania mediacyjnego, przygotowujących opinie i ekspertyzy dla organów UE, w tym Parlamentu Europejskiego.

Agnieszka Jakubczyk – Dyrektor Działu Promocji Grupy PTWP, kieruje organizacją eventów, konferencji, imprez w tym wszystkich edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Dorota Janas – Absolwentka socjologii oraz psychologii zarządzania. Od 2001 związana z branżą public relations. W latach 2003 – 2008 pracowała w Kompanii Piwowarskiej SA, w tym od 2004 na stanowisku Koordynatora ds. Tyskiego Muzeum Piwowarstwa. Zarządzała Muzeum od momentu jego powstania inicjując w Muzeum wiele projektów eventowych, w tym najbardziej znany “Zobacz browar nocą”, który zdobył w 2008 roku wyróżnienie w ogólnopolskim konkursie Złote Spinacze w kategorii “Wydarzenie specjalne”. Od 2009 roku prowadzi własną agencję eventową Silesia Events łączącą organizację wydarzeń z doradztwem public relations w dziedzinie marketingu terytorialnego. Dwukrotnie wyróżniona dyplomem Marszałka Województwa Śląskiego za zasługi dla promocji województwa.

Monika Kantowicz-Gdańska – Specjalista komunikacji wewnętrznej i employer branding. Trener, wykładowca, konsultant. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w Katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Jest absolwentką Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego i Podyplomowego Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz stypendystką Copenhagen Business School (studia z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i konsultacji). Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu Moderatora i jest członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu komunikacji (komunikacja wewnętrzna, kształtowanie wizerunku pracodawcy, efektywna komunikacja w zespole, komunikacja menedżerska, komunikacja w zarządzaniu projektami i in.), kształtowania wizerunku pracodawcy oraz zarządzania zasobami ludzkimi (strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie talentami, zarządzanie wiedzą w organizacji). Współpracuje między innymi z Uniwersytetem Warszawskim, Szkołą Główną Handlową, Institute for International Research, Employer Branding Institute, Universum Polska, HPR Group, Berndson Sp. z o.o., Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu.

dr Grażyna Królik – Wykładowca Katedry Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Od lat związana ze światem nauki, ale także biznesu, jest autorką licznych publikacji z zakresie ZZL oraz cenionym trenerem w biznesie. Prowadzi przedmioty, szkoli w zakresie m.in: Komunikacja Interpersonalna, Autoprezentacja, Warsztaty Inteligencji Emocjonalnej, Negocjacje w Biznesie, Zachowania Organizacyjne, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Techniki Twórczego Myślenia, Zarządzanie Konfliktem, Zarządzanie Stresem, Oceny Pracownicze, Kreowanie Wizerunku Pracodawcy, Różnice Kulturowe w Biznesie, Trener personalny.

Sylwia Kucypera – Włosińska – Absolwentka katowickiej Akademii Ekonomicznej, specjalność marketing. Od 14 lat praktyk marketingu, posiada bogate doświadczenie w zakresie organizacji różnego rodzaju eventów, w tym w organizacji udziału firm w imprezach targowych.

Radosław Jacek Miler – Specjalista w zakresie psychologii w biznesie, budowania wizerunku, technik autoprezentacji oraz rekrutacji i selekcji. Magister inżynier technologii chemicznej (Wydział Chemiczny Politechniki Śląskiej w Gliwicach), magister politologii (Wydział Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach), absolwent Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektem (Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu).

Leszek Ptaszyński – Absolwent wydziału RTV Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, kierunek – realizacja telewizyjna. Od 1985 pracuje na stanowisku realizator wizji w Ośrodku Telewizji Katowice. Realizuje programy i cykle programowe : muzyczne, publicystyczne, informacyjne.
Reżyseruje: spektakle teatru tv i widowiska poetyckie m.in. “Grająca Bombka” i “Puć tu do mnie” wg. Witkacego, filmy dokumentalne: m. in. “ Dwugłowy Smok”, cykl dokumentów inscenizowanych “Desperaci”, cykl “ Odkrywanie przestrzeni”. Reżyseruje widowiska muzyczne i plenerowe ostatnio koncert charytatywny dla Hospicjum Cordis w chorzowskim Teatrze Rozrywki.
Od kilku lat wykłada na GWSH dziennikarstwo TV.

mgr Michał Sieroń – Radca prawny wykonujący czynnie zawód od 1998r. Obsługuje prawnie duże podmioty, w tym kopalnię wchodząca w skład spółki akcyjnej Skarbu państwa, fundację z 5 zakładami opieki zdrowotnej, instytucję kultury (teatr). Główna specjalizacja to: prawo pracy, prawo zamówień publicznych, kontrakty cywilno-prawne

Dorota Sobel – Adamska – Specjalizuje się w media relations, e-pr oraz politycznym public relations. Zawodowo zajmuje się także projektowaniem graficznym. Interesuje się psychologią, w tym w szczególności psychologią biznesu. Sekretarz Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk.

Michał Sobiło – Ma ponad 10-letni staż w public relations. Specjalizuje się w media relations, strategicznym PR i zarządzaniu sytuacją kryzysową. Kampanie w których brał udział lub które koordynował zostały wyróżnione nagrodami Złotych Spinaczy w kategoriach zarządzanie kryzysowe, PR korporacyjny i kreatywność oraz zdobyły wyróżnienia w konkursie IPRA Golden World Awards. Zajmuje stanowisko Client Service Director w agencji Imago Public Relations. Od 2004 roku jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (PSPR). Zasiada w zarządzie PSPR Oddział Śląsk.

Dr Marek Szczerbowski – Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach z tytułem magistra WF oraz menadżera sportu. Autor oraz współautor 16 artykułów i publikacji krajowych i zagranicznych. W 2006 roku uzyskał tytuł doktora nauk o kulturze fizycznej. W 2006 roku wygrał konkurs na stanowisko Dyrektora Wojewódzkiego Ośrodka Kultury i Sportu “Stadion Śląski” w Chorzowie, gdzie pracuje do dzisiaj, współorganizując mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej, mecze ligowe, duże koncerty muzyczne oraz imprezy rodzinne.

Małgorzata Sznicer Praktyk public relations, wykładowca, poetka. Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Śląskiego, studiów podyplomowych w katowickiej Akademii Ekonomicznej z public relations, szkoły językowej St. Gilesw Eastbourn (Wlk. Brytania).Kierowała działem promocji Biblioteki Śląskiej w Katowicach, była dyrektorem impresariatu Filharmonii Śląskiej w Katowicach. Doświadczenie z zakresu public relations zdobywała w polskich i zagranicznych agencjach: Allendorf Media, km2 oraz Infocontrol (Warszawa). Prowadzi własną działalność Pro Bono Public Relations. Obecnie pełni funkcję przewodniczącej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk. Jest członkiem Rady ds. społecznej odpowiedzialności biznesu przy Marszałku województwa śląskiego. Autorka wielu artykułów o tematyce public relations i komunikacji społecznej publikowanych m.in. na portalu bankier.pl. Wykłada w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach oraz Regionalnym Ośrodku Edukacji z Wrocławia. Wydała dwa tomy poezji.

PROGRAM STUDIÓW

Blok I. Różnorodne aspekty zarządzania: Zarządzanie projektem w aspekcie organizacji wydarzeń Promocja i komunikacja w aspekcie wydarzeń specjalnych Logistyka wydarzeń specjalnych Zarządzanie grupą Społeczna odpowiedzialność biznesu Prawne aspekty organizacji eventów

Blok II. Komunikacja społeczna: Budowanie strategii komunikacji eventu Sponsoring Budowanie relacji z mediami, w aspekcie eventów Internet PR System identyfikacji wizualnej w kontekście eventów Zarządzanie komunikacją w sytuacji kryzysowej, w trakcie eventu

Blok III. Wydarzenia – formy, zasady, innowacje: Organizacja kongresów i konferencji Organizacja szkoleń Organizacja imprez wewnątrz firmowych Organizacja imprez sportowych Organizacja imprez rozrywkowych Organizacja imprez targowych Udział w imprezie targowej Nowe formy eventów (gra miejska i inne) Zajęcia w terenie

Blok IV. Umiejętności kreatywne: Savoir vivre w biznesie Negocjacje Wystąpienia publiczne Trening komunikacja interpersonalnej Trening kreatywności

Seminarium dyplomowe/projektowe

OPŁATA

koszt całkowity: 2590 zł
koszt całkowity rozłożony na 2 raty po: 1345 zł
koszt całkowity rozłożony na 4 raty po: 697,50 zł

Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli
80 1140 1078 0000 2162 4700 1015

WPISOWE

50 zł

LICZBA GODZIN

160 godzin (2 semestry)
Liczba godzin kontaktowych: 160
Liczba punktów ECTS: 60

WARUNKI REKRUTACJI

Wypełniony formularz zgłoszeniowy (pobierz formularz) wysłany na adres: podyplomowe@gwsp.edu.pl w tytule proszę napisać: imię, nazwisko i temat studiów podyplomowych
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
Kopia dowodu osobistego/paszportu
1 fotografia formatu 4,5 × 6,5 cm
W przypadku zmiany nazwiska panieńskiego należy dostarczyć akt ślubu do wglądu
Warunkiem uruchomienia studiów jest zebranie grupy 15 osobowej.

h3. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

GWSP im. K. Goduli
41-506 Chorzów ul. Racławicka 23
Budynek A, Biuro Rekrutacji – pok.204
Tel. 32 349 48 03
E-mail: podyplomowe@gwsp.edu.pl

Koszt przygotowania słuchacza do sesji, projektu itp oraz wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych wynosi 150 zł. Opłatę należy uiścić na 7 dni przed obroną.

Sprawdź także inne kierunki studiów podyplomowych na GWSP Chorzów:

Studia podyplomowe Animacja kultury, rekreacji i turystyki
Studia podyplomowe Apiterapia
Studia podyplomowe Arteterapia
Studia podyplomowe Coaching
Studia podyplomowe Elektroniczna administracja publiczna
Studia podyplomowe Grafika, Komunikacja, Gry
Studia podyplomowe Human resources
Studia podyplomowe Joga i Ajurweda
Studia podyplomowe Joga w profilaktyce i terapii
Studia podyplomowe Kreacja i organizacja spotkań, imprez i szkoleń
Studia podyplomowe Kreowanie wizerunku i reklama
Studia podyplomowe Lean Six Sigma – optymalizacja procesów
Studia podyplomowe Menadżer i firma na rynkach międzynarodowych
Studia podyplomowe Naturoterapia
Studia podyplomowe Nowoczesny marketing – reklama, sprzedaż, PR
Studia podyplomowe Pośrednictwo pracy
Studia podyplomowe Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Studia podyplomowe Professional Business English
Studia podyplomowe Przedsiębiorczość dla nauczycieli do nauczania kolejnego przedmiotu
Studia podyplomowe Psychologia w biznesie
Studia podyplomowe Tworzenie serwisów internetowych
Studia podyplomowe Windykacja i zarządzanie wierzytelnościami
Studia podyplomowe Wycena nieruchomości
Studia podyplomowe Zarządzanie nieruchomościami

Załączniki: