Opis kursu

Podstawy reklamy w Google ADS (dawniej Google AdWords) to kurs dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć korzystanie z systemu reklamowego Google ADS umożliwiającego wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania i na stronach partnerskich programu Google AdSense. To propozycja dla wszystkich pracowników działów marketingu i reklamy oraz dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą, realizujących samodzielnie działania marketingowe. Kurs ma na celu przedstawienie skondensowanej wiedzy teoretycznej i praktycznej, niezbędnej do rozpoczęcie efektywnych i skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem potężnych narzędzi ekosystemu Google. Wiedza zdobyta podczas kursu pozwoli na zwiększenie zysków firmy przy wykorzystaniu możliwości jakie daje reklama w internecie. Program kursu zawiera wszystkie niezbędne informacje pozwalające na samodzielne realizowanie działań reklamowych w Google ADS i analizę oraz optymalizację emitowanych kampanii reklamowych. Kurs podzielony jest na część teoretyczną w której przekazywane są niezbędne informacje na temat działania i możliwości narzędzi Google ADS oraz algorytmów sterujących wyświetlaniem reklam, oraz część praktyczną zakończoną ćwiczeniami oraz testem. W części praktycznej, wiedza teoretyczna skorelowana jest z praktycznymi działaniami na „żywym organizmie”. Kurs prowadzony przez praktyka z zakresu marketingu internetowego kończy się stworzeniem i optymalizacją własnej kampanii reklamowej możliwej do przeniesienia 1:1 wg. potrzeb prowadzonej działalności.

Czas trwania

Czas trwania i sposób prowadzenia kursu uwzględnia możliwości i oczekiwania uczestników. Program może być dostosowany
do ich potrzeb.

Organizacja zajęć

Zajęcia organizowane są w sposób elastyczny. Dni i godziny dopasowane są do oczekiwań uczestników. Zajęcia mogą odbywać się zarówno w tygodniu jak i w weekendy.

Wiedza praktyczna

Prowadzącymi kurs są praktycy zajmujący się zawodowo tematyka kursu. Forma prowadzenia zajęć obejmuje także ćwiczenia praktyczne.

Świadectwo

Kurs kończy się otrzymaniem świadectwa ukończenia kursu wystawionego przez naszą Uczelnię.

Charakterystyka kursu

Google ADS to narzędzie o potężnych możliwościach pozwalające na szybkie i efektywne zwiększenie zysków firmy dzięki emisji reklam kontekstowych do ściśle określonej grupy odbiorców.  Google ADS jest narzędziem wykorzystywanym powszechnie przez firmy i organizacje na całym świecie w celu zwiększenia zysków i rozpoznawalności marki. Google ADS stanowi jedno z najlepszych tego typu narzędzi dostępnych na rynku. Uczestnictwo w kursie pozwoli osobom prowadzącym własną działalność gospodarczą, ale także tym, które pracują w działach marketingu na zdobycie wiedzy niezbędnej do prowadzenia skutecznych działań reklamowych w oparciu o Google ADS. Kurs podzielony jest na część teoretyczną i praktyczną. W części teoretycznej przedstawione zostaną zagadnienia związane z zakładaniem i konfiguracją konta reklamowego, targetowaniem odbiorców w oparciu o ich zainteresowania, prowadzeniem marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej, dobieraniem trafnych i konwersyjnych słów kluczowych, pomiaru wyników kampanii i optymalizacji kosztów, monitoringu i analizowania działań konkurencji oraz doboru narzędzi reklamowych i typów kampanii w oparciu o specyfikę własnego biznesu. Część praktyczna kursu obejmuje rzeczywiste tworzenie kampanii reklamowej na stworzonym przez siebie koncie w oparciu o przykłady obrazujące dobre praktyki w istniejących już kampaniach. Całość kursu obejmuje 6 godzin zajęć realizowanych stacjonarnie lub online (w zależności od sytuacji i decyzji kursantów).

Program kursu

  • Teoretyczne podstawy działania narzędzia Google Ads,
  • Tworzenie i konfiguracja konta reklamowego,
  • Targetowanie użytkowników w oparciu o ich zainteresowania,
  • Dobór trafnych i konwersyjnych słów kluczowych,
  • Pomiar wyników kampanii i optymalizacja kosztów,
  • Analiza działań konkurencji,
  • Praktyczne aspekty prowadzenia marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej,
  • Doboru narzędzi reklamowych i typów kampanii w oparciu o własny biznes,
  • Tworzenie własnej kampanii reklamowej i jej optymalizacja.

Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (RIS). Dzięki temu istnieje możliwość skorzystania z dofinansowania powiatowych urzędów pracy.

Inwestycja w kurs
Grupa 7-10 os

159 zł

(Opłata jednorazowa)
Sprawdź wszystkie warianty
Grupa 11-14 os

149 zł

(Opłata jednorazowa)
Grupa 15-19 os

139 zł

(Opłata jednorazowa)
Sprawdź wszystkie warianty
Grupa 20 os i więcej

129 zł

(Opłata jednorazowa)

Wybrałeś kurs? Zapisz się!

Górnośląska Wyższa Szkoła
Przedsiębiorczości im. Karola Goduli

ul. Racławicka 23,
41-506 Chorzów

Tel. 32 349 48 00
Fax 32 349 48 01
E-mail: gwsp@gwsp.edu.pl

Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli 2024
Wszelkie Prawa Zastrzeżone Polityka prywatności