Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies. W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach mogą Państwo dowiedzieć się na stronie http://wszystkoociasteczkach.pl/.

Kreowanie wizerunku i reklama

ADRESACI STUDIÓW

Studia adresowane są do osób pracujących lub szukających pracy w pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych (np. pracownik działu obsługi klienta), w działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych (specjalista ds. marketingu, reklamy), biurach ogłoszeń środków masowego przekazu (akwizytor), działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych (autor tekstów i sloganów, twórca wizerunku) oraz w agencjach ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznych (organizator działań promocyjnych). O przyjęcie na studia podyplomowe mogą ubiegać się absolwenci wszelkiego typu studiów wyższych: licencjackich, magisterskich, inżynierskich.

CELE STUDIÓW

Reklama jest zjawiskiem wszechobecnym w dzisiejszym świecie. Trudno wyobrazić sobie świat, gospodarkę, media, czy też życie codzienne bez reklamy. Każdy z nas może o reklamie powiedzieć wiele, ale w rzeczywistości nie jest to takie proste jak się powszechnie wydaje. Reklama, to nie jest jedno działanie- to zestaw powiązanych ze sobą czynności, które przenikają się wzajemnie i które muszą być podejmowane w określonej kolejności. Studia stwarzają możliwość poznania „od kuchni” zasad tworzenia i wykorzystywania przekazów reklamowych. Zajęcia, ćwiczenia i warsztaty wzmacniają wiarę we własne siły, odporność na stres, rozwijają kreatywność, myślenie abstrakcyjne, predyspozycje organizatorskie, umiejętności plastyczne, wyobraźnię przestrzenną. Duży nacisk kładziony jest nie tylko na wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną i lingwistyczną, ale również na kształtowanie takich cech i postaw jak: komunikatywność, kształtowania prawidłowych stosunków interpersonalnych, łatwość nawiązywania kontaktów oraz stosowania się do etyki i kultury reklamowej. Zdobycie tych umiejętności pozwala na ocenę walorów estetycznych, testowanie projektów, samodzielne tworzenie wizualnych środków reklamy oraz na umiejętności „zareklamowania” siebie- odnalezienia własnego wizerunku.

ORGANIZACJA ZAJĘĆ

Studia odbywają się w soboty i niedziele; wykłady, ćwiczenia, warsztaty; aktywny udział w zajęciach, przygotowanie prezentacji jako element zaliczenia przedmiotów (z pomocą doświadczonych fachowców). Dyplom w formie prezentacji multimedialnej lub plakatu.

WYKŁADOWCY

Nauczyciele akademiccy, członkowie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, praktycy z zakresu edukacji, reklamy, plastyk, informatyk, grafik komputerowy, psycholog.

PROGRAM STUDIÓW

  • Zasady komponowania informacji prasowych i sloganów reklamowych – warsztat copywritera z elementami języka perswazji;
  • Trening komunikacji interpersonalnej;
  • Trening kreatywności;
  • Rola i funkcje rysunku i liternictwa w reklamie;
  • Pracownia technik przygotowywania materiałów do druku oraz techniki poligraficzne;
  • Zasady tworzenia stron internetowych z wykorzystaniem nowoczesnych form grafiki komputerowej;
  • Historia sztuki i reklamy;
  • Reklama a public relations. Nowe formy komunikacji – media społecznościowe;
  • Przygotowanie prezentacji;
  • Dobre praktyki – studium przypadku kampanii reklamowej;
  • Budowanie strategii z elementami coachingu– ważny element zarządzania

OPŁATY

koszt całkowity: 2450 zł
koszt całkowity rozłożony na 2 raty po: 1280 zł
koszt całkowity rozłożony na 4 raty po: 670 zł
wpisowe: 150 zł

Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli
80 1140 1078 0000 2162 4700 1015

CZAS TRWANIA

160 godzin

ŚWIADECTWO

Absolwenci otrzymają świadectwo ukończenia studiów podyplomowych GWSP.

WARUNKI REKRUTACJI

Wypełniony formularz zgłoszeniowy (pobierz formularz) wysłany na adres: podyplomowe@gwsp.edu.pl w tytule proszę napisać: imię, nazwisko i temat studiów podyplomowych
Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych
Kopia dowodu osobistego/paszportu – w przypadku braku PESEL
1 fotografia formatu 4,5 × 6,5 cm
Warunkiem uruchomienia studiów jest zebranie się grupy.

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

GWSP im. K. Goduli
41-506 Chorzów ul. Racławicka 23
Budynek A, Biuro Rekrutacji – pok.204
Tel. 32 349 48 03
E-mail: podyplomowe@gwsp.edu.pl
GG: 8280252

Koszt przygotowania słuchacza do sesji, projektu itp oraz wydania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych wynosi 250 zł. Opłatę należy uiścić na 7 dni przed obroną.

Sprawdź także inne kierunki studiów podyplomowych na GWSP Chorzów:

Studia podyplomowe Animacja kultury, rekreacji i turystyki
Studia podyplomowe Apiterapia
Studia podyplomowe Arteterapia
Studia podyplomowe Coaching
Studia podyplomowe Elektroniczna administracja publiczna
Studia podyplomowe Grafika, Komunikacja, Gry
Studia podyplomowe Human resources
Studia podyplomowe Joga i Ajurweda
Studia podyplomowe Joga w profilaktyce i terapii
Studia podyplomowe Kreacja i organizacja spotkań, imprez i szkoleń
Studia podyplomowe Kreowanie wizerunku i reklama
Studia podyplomowe Lean Six Sigma – optymalizacja procesów
Studia podyplomowe Menadżer i firma na rynkach międzynarodowych
Studia podyplomowe Naturoterapia
Studia podyplomowe Nowoczesny marketing – reklama, sprzedaż, PR
Studia podyplomowe Pośrednictwo pracy
Studia podyplomowe Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Studia podyplomowe Professional Business English
Studia podyplomowe Przedsiębiorczość dla nauczycieli do nauczania kolejnego przedmiotu
Studia podyplomowe Psychologia w biznesie
Studia podyplomowe Tworzenie serwisów internetowych
Studia podyplomowe Windykacja i zarządzanie wierzytelnościami
Studia podyplomowe Wycena nieruchomości
Studia podyplomowe Zarządzanie nieruchomościami